Nytt i garderoben!!

Här om dagen var jag på stan och fick syns på den här jackan på MQ rea och blev blixtförälskad! Men jag ville inte göra ett spontanköp på lunchen som jag senare kanske skulle ångra så jag gav det ett par dagar! Idag hade jag bestämt mig för att åka och köpa den men det fanns bara en kvar så jag förstod att chanserna inte va jättestora att den fanns kvar....när jag kom in i butiken såg jag med en gång att den var borta, så jag passade på att testa en klänning från samma märke, när butiksbiträdet kom fram och pratade om klänningen frågade jag henne om jackan! Hon funderade en stund och gick sen till ett skåp med undanhängda varor, och där va den med en lapp som sa att den skulle va undanhängd till måndag(igår) så hon plockade fram den och nu är den MIN!!!!!! Det va ju ödet, eller hur!? :)


Kommentarer
Annelie

Snygg jacka på snygg tjej!

2013-06-18 22:24:05
Camy

Snyggt!

2013-06-19 07:41:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0