Tre veckor....

Sen är de tillbaka till verkligheten! Med blandade känslor börjar jag jobba igen! Skall bli så skönt att få börja "aktivera" hjärnan igen och prata annat än barn och bebis! De tog mig nästan 7 månader att vänja mig vid att vara hemma, men nu känns de konstigt att de snart är slut! Är rädd att missa så mycket av de som händer här hemma och inte få ta del av allt som jag fått ta del av varje dag...med blandade känslor som sagt! Men för Dantes del så kommer han få sällskap av J i ett halvår till, och bättre än så går ju inte att få<3


Kommentarer
Jessica

Är det redan dags? Tiden går å himla fort. Det blir nog bra för dig att börja jobba igen. Njut din sista tid hemma darling. Och duktig du är med bantningen. Tummen upp.

2013-01-07 15:19:39
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0