Tålamod och lite mer tålamod!

De krävs när man har med vår lilla diktator att göra....idag har den här mamman klätt sig i sonens pepparkakedräktsmössa för att få på nämda man resten av outfiten! Han har matat hunden med rå potatis som Neo mer än gärna tog emot....han har kastat sig handlöst bakåt i protest flera gånger och blivit ännu argare då han sår i huvudet varje gång!!!! För att få upp mig i morse stod han och slog nappen i väggen med hopp om att de skulle få upp mig och visst gick de, sparkat mig i magen med hälarna när vi hade mys i sängen, slagit mig i ansiktet och kastat sina leksaker efter mig när jag försökte klä på herrn! Ja herre Gud vilken tur att man tycker om dem så mycket som man gör för annars hade han inte blivit långvarig i vårt förhållande❤️



(Bild från snödagen tidigare i veckan)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0