Enarmad..

Just nu sitter jag i soffan med endast en arm i bruk! Jag har alltså genomfört ytterligare en operation i axeln, förra gången blev de inte bra! Vad som är annorlunda denna gång är att de la en blockad som innebär att halva min överkropp är utan känsel!! Super otrevligt och de känns som att min högra arm tillhör någon annan! Men de skall släppa efter 18 timmar! Så nu blir de rehab i 3 veckor för då börjar J att jobba men läkaren sjukskrev mig 4 v heltid och 4 v halvtid så vi får se hur de går :)


Kommentarer
Jessica

Låter inte gott, men hoppas din axel blir bättre nu med tiden.

2012-11-26 19:49:53
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0