Vilka klipp!!!

Idag har jag gjort klipp! Först handlade jag gratis på Cervera med mitt Wrapp presentkort, en snygg slev från Rosti mepal! Lite kläder till mig och till magen, inte något klipp där men välbehövlig. Men det bästa klippet var på Åhléns där de har ta 3 betala för 2 på reavaror, när jag gick och tittade hittade jag min dyra underlagskräm på utförsäljning, så två blev det för priset av en, och på köpet då fick jag en superstor burk med bodybutter och jag är sååå nöjd! Nu väntar vi bara på halvapriset rean :)


Kommentarer
Annelie

Tss, jag blir så full i skratt! Nu har vi lika slev och jag har förstås också köpt en Body Butter;-) Systrar? Javisst!<3

2012-01-11 19:33:08
Marie

Såklart! Alltid samma lika <3

2012-01-12 10:12:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0