Tungrott!

Jo det är lite tungt nu, att vara så här mycket större och ha inte bara ett utan väldigt många fler kilo att bära runt på känns i kroppen! De flesta kilon hade kommit ändå men några får jag själv stå till svars för.....=0) Jag tänkte hela tiden innan att nej jag skall inte va en sån som unnar mig massa saker bara för att jag skall blir stor ändå, men sen vände jag på det hela och sa till mig själv att är det någon gång du verkligen kan göra just det så är det nu! Annars är det alltid så mycket nojjor kring vikt ändå! Men nu får gärna de sista veckorna gå snabbt så jag kan få börja sova på mage igen, kunna sitta utan att för den skull känna att jag inte kan andas och få börja använda min vanliga kläder =0) Go morron på er förresten! //M

Kommentarer
jessica

Åhh tänk snart kommer lilla bebban :).. kämpa på gumman. DU är duktig..

2012-01-15 14:39:29
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0