Jag mammaledig...?

Jo snart så är det dax! Det är bara två veckor till av jobb sen är det dax för mig att ta ett års ledigt, känns helt knäppt att bara byta sin vardag på det viset, men samtidigt helt underbart! Till en början var jag rädd att gå hem så lång tid, men efter att tiden gått så har jag vant mig vid tanken och nu ser jag verkligen fram emot de! Vad skall man fylla dagarna med då?? Jo självklart kommer jag ha en liten kille att ta hand och det enda som folk säger är att det kommer inte vara något problem, det lär jag märka! Jo men om jag känner mig själv rätt så kommer det börja krypa i kroppen efter ett tag och då är det dax för lite projekt! Vi har ytterligare ett rum i källare som vi vill göra iordning till hobbyrum, ett garage som behöver målas om, lite trädgårdsfix till sommaren sen ser jag fram emot alla loppisrundor med käraste syster såklart!

Jag, mammaledig? Javisst!!

//M

Kommentarer
Annelie

Loppisrundor...javisst sötaste sys! Det kommer bli ett häftigt år;-)

2012-01-15 17:20:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0