Dante!

Är vår lilla killes namn för er som inte hör det än. Efter mycket övervägande blev det tillslut Dante och vi är väldigt nöjda! Nu skall jag försöka komma igång med bloggen igen, vardagen har börjat få någon typ av struktur så jag känner att det finns tid nu för att komma tillbaka.

Vi har haft så himla många härliga besök av vänner och familj och Dante har fått fantastiskt fina saker och kläder! Jag har försökt att få med de mesta på bild och hoppas att jag inte glömt något! Även jag och J har fått massa fina saker som oxå fick komma me på bild, vi har riktigt blivit bortskämda =0)

Psst..Nu går det att kommentera inläggen för jag bloggar från datorn nu, orkade inte vänta på att de skall fixa appen!























Kommentarer
Jessica

Åhhh så mycket fina saker ni har fått. Snuttefilten har vi en nästan likadan och är guld värd. Theo älskar den så introducera tidigt tidigt är mitt tips. Kramar till er<3

2012-02-19 19:47:16
URL: http://Lifestyleblogs.se/jessica

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0