Fix & trix...

Det är vad min dag har bestått av! Började med att måla soffan ett varv till, sen ut i trädgården för att rensa upp så J kan klippa gräsmattan en sista gång innan snön kommer (jo för den kommer snart). Neo va dock inte lika nöjd med att tillbringa 2 timmar ute i solen som jag! Pappa dök upp på ett litet besök, prata lite och sen åt jag lunch! Nått som är såååå skönt att unna sig är en liten sovstund mitt på dagen och så även idag! När energin kom tillbaka blev det en liten shoppingsväng på ÖB och Byggmax, färg och spackel till källaren, och lite mat till fåglarna så nu har dom ett helt smörgåsbord att välja från ute i träden! Nu blir de lite apelsin och Ensam mamma söker! //M

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0