Lediga dagar...

Jag har varit ledig i två dagar, så de har blivit lite målning hemma, frisörbesök, shopping och fika! Igår va jag en sväng hos Tina och fixade håret, efter de hade jag en halvtimme innan stan stängt och gick till favoritaffären Garag1 och fyndade lite nyinkommet. Idag har jag varit ute hos Hanna och Juni och fikat lite och fått bryn och fransar färgade och plockade, så nu är jag tipp topp :) Sitter i soffan och har precis ätit kvällsmat själv, J är hos Lasse med virke för sågning till helgens trappbygge. Men han skulle köpa med sig lite lössnarr till Robinson för lite kvällsmys. Imorgon är de jobb igen och hela helgen!

//M

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0