Hej och hå va veckan kan gå!

Gud va fort tiden går nu, och jag har inte riktigt hunnit med att uppdatera vad som händer! I måndags va jag ledig och hade fina familjen Von Corswant på besök, tjejerna ialla fall! Fikabröd och tjejmys blev det, vi invigde nya fikasoffan i köket oxå (bild kommer) Sen blev det inte mycket klokt gjort alls den dagen, men det är faktiskt rätt skönt ibland de me! Sen va de jobb hela tisdagen och på kvällen hängde jag och syster med mamma i vibble medans J och J hjälpte pappa sätta upp tak i uterummet! Och ikväll efter jobbet skall Nina firas eftersom hon fyller 40, hon har öppet hus så det passar alldeles utmärkt när man jobbar lite udda tider som jag =0) //M

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0