Babyshower one on one!!!

Igår så var jag ute hos bästa Hanna som skulle bjuda på lite mat och vi skulle ha en myskväll! Och oj va mysigt vi fick de! Hon hade förberett en supersmarrig pasta och kaffe med pepparkak/chokladrulltårta till efterrätt! Efter maten och kaffe så fick jag svara på massa frågor om graviditet och kändisars barn :) tror att jag hade 16/28 😁 som pris fick jag en stooor korg med bra och ha saker och lyxsaker till både före/under och efter förlossningen!! Till innan förlossningen så fick jag ett presentkort hos salong Hanna med lite predikyr och permanent av fransar och färgning! Massa energi iform av godis till under förlossningen och till efter så fanns det saker till både mig och bebisen! En av flaskorna med vin kan jag dricka nu och den andra får vi nog dela på efter Nanna!!! Kvällen avslutades med film (nya twilight)! Tusen tack för en supermysig kväll kära du! Hoppas du vet hur mycket jag uppskattar dig!!!!

//M


Kommentarer
Annelie

Å sötHanna, hon kan hon!

2011-12-08 16:19:26
Linda Rasmusson

Vad gulligt! Verkligen en perfekt korg :-)

Visste inte att du tagit upp bloggandet igen, kul! Nu får jag passa på att uppdatera mig lite.

Kramar

2011-12-19 20:32:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0