Long time!

Anledningen till detta vet jag inte, men har inte haft något kul lust att skriva, inte har jag haft så mycket lust heller!
Jag har tappar så mycket energi men det börjar så sakta krypa sig på igen! Har ju fått en del glädjande besked, så som att jag skall få vara tärna i vår! Äntligen är det min tur och jag ser sååååå fram emot det!

Som ni kanske vet är jag en snö älskare men nu tycker även jag att det får vara nog, jag orkar inte komma hem och upptäcka att all snö från taket har åkt ner och lagt sig på trappen, eller komma ut på morgonen till ett 1 cm tjockt islager på bilen som är helt omöjligt att få bort, inte kunna gå ut med hunden i skogen för risken att han försvinner i snön! Ja som sagt nu får det vara nog!

Men men, snart så kanske vi kan få vår!

//M


Kommentarer
Veronica

Kul att du är tillbaka :o)

2010-02-24 20:25:39
URL: http://vud.blogg.se/
Nanna

Vem skall gänga sig?? Kul att du äntligen har uppdaterat, Have been waiting! :)

Saknar dig massor och jag längtar oxå efter våren! Massa puss å kram

2010-02-27 01:59:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0