Hemmafru.....eller?

Nej de vill jag nog inte kalla mig, men efter gårdagens storkok kan man nästa börja undra...Men gott blev det! Tyckte vissa ialla fall...Det jag gjorde va jordgubb och rabarber saft och sen lite äppelkräm på de! Allt (utom jordgubbarna) plockat från vår härliga trädgård. Känns så himmla lyxigt att kunna plocka massa godis från trädgården och sedan avnjuta dem på olika vis!
Som sagt va det inte lika uppskattat av alla....

Jag: Jag har ställt fram lite kräm.
Jonas: Du de här rabarberna har gjort sitt i sommar!
Jag: Nej men de här är ju inte rabarber!
Jonas: Eh, nej men jag menar krusbären.
Jag: Men det är ju inte krusbär heller....
Jonas: Men vad är det då?
Jag: Det är äpplen! Känner du inte det?
Jonas: Nej, den här va inte så god, men saften kan man ju ialla fall smaka att det är jordgubb...=0)

Så mycket för den krämen! Men jag tyckte ialla fall både saften och krämen va god!

//M




Kommentarer
Annelie

Ha ha det var roligt! vilka fina flaskor med saft, ser jättegott ut! kram

2009-09-03 18:05:43
Veronica

Gud vad gott med jordgubbssaft :o)

2009-09-03 22:36:32
URL: http://vud.blogg.se/
Malin

HEMMAFRU! :D

2009-09-04 16:53:15
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0