Får det lova att vara lite kaka...

Som jag just har baka! Sorry Camilla det får bli en annan jag bjuder dig på, för den här skall J ha med sig på jobbet. Var förresten en sväng på stan idag med Angelica, skulle fika och jag tänkte hålla hårt i plånboken inför stundande resa, men det är väldigt svårt att motstå ett par Tiger jeans som är nedsatta, och dessutom sitter gudomligt...Så de fick följa med mig hem. Lika så gjorde ett par bas BH:ar....Dålig karraktär! Men men ibland så måste man, eller rätt så ofta!!
Tack så mycket för idag Angelica, hade riktigt härlig dag tillsammans med dig!

//M


Kommentarer
Malin

Herregud vad den såg god ut Marie!!! Och det är klart man måste unna sig lite på stan!! Det är just det som får en å bli så snygg :) (å fattig) hehe...

2009-09-04 16:52:09
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
angelica

Tack själv gumms skönt att prata lite. Ses snart igen. Kramar. God kaka du:)

2009-09-04 20:03:58
mamma

oj vad den såg god ut

ska lika göra till kompisrna på

jobbet

2009-09-05 18:06:30
yvonne

2009-09-06 17:15:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0