Grattis till mig!!!

Japp, idag fyller jag år och det firas med att vara sjuk!! Men det är helt ok för jag har planerat in fika och mys me familj på lördag så jag behöver inte ställa in något idag!!
Men min morgon började lika fantastiskt som alla födelsedagar med min älskling! Han kom sjungandes kl 06,30 men frukost, paket och ljus på sängen! Fick avnjuta en ägg och räkmacka och öppna paket!

Och vad fick jag då!? En underbar liten Ipod Nano i rosa aluminium!!!!!!!! Han vet precis vad jag vill ha och det slår aldrig fel! Så jag sitter här hemma och försöker lära mig hela Ipod världen med Podcaster, Itunes och nedladdningar och videokamera, det finns verkligen hur mycket som helst...=0) Men det är väldigt bra sysselsättning när man bara ligger hemma och inte orkar med så mycket!

Tack min älskling, du är den bästa!




//M

Kommentarer
Malin

Underbar :) Grattis hjärtat!

2009-10-13 10:47:09
URL: http://h
Veronica

Supergrattis gumman :o) Fan vad Jonas är duktig på presenter!! och du.. krya på dig kramar från mig!

kramis

2009-10-13 12:29:05
URL: http://vud.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0