-6 GRADER!!

Japp, det var de imorse när jag gick upp! Och då kan man ju undra vart jag befann mig, i Ö-vik!! Vi var där och jobbade igår och passade på att se lite hockey oxå Modo-Brynäs. 
I vanlig ordning kan jag ju inte sköta mig och följande scenario utspelades:

Vi hade skrivit ut andelar som en känd hockeyprofil tippat, han heter Wernblom och alla känner till honom i Ö-vik! Det passerade två män och jag såg ett utmärkt tillfälle att sälja en andel!

Marie: Hej där! Skall ni inte köpa en andel?
Gubbarna: Nja, tror nog vi tippar själva!
Marie: Men det klart att ni skall köpa en andel, det är ju Wernström som har tippat och han vet ju vad han håller på med!
Tjejen brevid mig: Nej, han heter Wernblom, inte Wernström!!
Marie: Eh, Wernblom har tippat....
Gubbarna: Men vi håller ju på Brynäs, och på er andel är det ju bara vinst till Modo!
Marie: Ok! Men då är det bara att tippa på....*pust*

Ibland gäller det att ha tur!!!





//M


Kommentarer
Annelie

Du är världens roligaste!!

2009-10-02 16:38:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0