De är sommar för mig....

Nu har jag verkligen känslan av sommar, eftersom att jag inte har någon sommar semester i år, så har den känslan haft svårt att inbefinna sig. Men nu, efter ett besök på Roma kungsgård så är sommaren här för mig! Teatern var bra, så där magiskt som det bara kan bli där ute, men inte mer än bra.
Som syster sa igår hamnar den inte på hennes topp 5, det gör den på min men bara för att detta var 5 året för mig.
Innan har jag sett "Kung Lear", "En midsommarnattsdröm", "Romeo & Julia", "Hamlet" och nu "Som ni vill ha det".

Helt klart tyckte jag att Andreas Nilsson som spelade Narren Proba gjorde den bästa insattsen och fick mig att skratta många gånger! Tack så jätte mycket Sys, Johannes och Love för igår, nu är min sommar här!!



//M


Kommentarer
Annelie

Tack själv sys! Det var, som alltid, en magisk upplevelse även om teatern var måttlig. Platsen är ju sagolik! Kram

2009-07-30 09:16:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0