Julen!

Ja julen ja! Började med lite jobb på julafton för att sedan åka till Vibble och fortsätta firandet, där möttes vi av bror med familj och Kalle på tv:en. Det blev lite mat och mys med mamma och pappa fram till kl 20, då åkte vi till bror för de årliga roffa klapparna! Vi blev kvar där till kl 02 för att sedan dyka i säng!
Juldagen hade vi julafton med jonas familj med god mat, tv mys och julklappar! Sedan var det jobb igen på annandagen och på kvällen kom alla mina tjejer och drack vin och delade lite klappar! Och på söndagen var det jobb igen!
Så har min jul sett ut och jag är jättenöjd! Hoppas ni har haft en riktigt bra jul och att ni får en härlig nyårsafton, det kommer jag ha, garanterat!

//M


Kommentarer
Annelie

Där fick jag! ;-)Fina bilder!

2009-12-29 11:13:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0