Det bästa av de bästa!

Ja igår hade jag en av de bästa dagarna den här hösten! Jag började dagen med en sovmorgon och mysfrukost hemma, sen gav jag mig ut på klappjakt på stan och det resulterade i att nästa alla klappar är inhandlade.
För att riktigt få igång julstämningen åkte jag hem och lussebullsbakade till ljuv julmusik som fyllde hela huset!

Men som pricken över i avslutades dagen med en helt underbar julkonsert i väskinde kyrka med Lee Gotvik och som sällskap hade jag kära syster och Limpan!

Den dagen gav mig så himla mycket ny kraft i mörkret!

(Föresten så har jag pyntat min egen julkrans, köpte en färdigbunden på Ikea och den blev så fin!)





//M




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0