Till Halla....& Sjonhem

Japp, dit skall jag idag efter jobbet. Ikväll så skall Jonas och de andra som är involverade i bröllopet till helgen repetera i kýrkan, sedan skall han även vara Toastmaster så det finns en hel del att finslipa på där oxå.
Det skulle bli lite grill och brännboll oxå, så det skall bli riktigt trevligt!

Sen så har det hänt en till trevlig sak i veckan, Jag fick mitt antagningsbesked för en kurs som jag sökt till Komvux, så i höst blir det långdistans studier i Webbdesign för hela slanten!!!! Ser verkligen fram emot att komma igång! Och förhoppningsvis kommer jag kunna snygga till bloggen lite mer efter det!

//M

Kommentarer
Linn

Men så skoj!

Grattis =)

2009-08-05 20:28:45
Veronica

Åh, vad kul för dig!!! När du blivit superduktig på det där med Webdesign får du komma och hjälpa mig oxå :o) Kram

2009-08-06 23:33:35
URL: http://vud.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0