Sorry!

Jag vet, inga bilder från bröllopet eller någon info, men ikväll skall jag ta tag i det! Igår fick jag inte tillgång till bilderna förren sent på kväll, och då var prio ett att få hem mat till mig och Jonas! Har inte handlat sedan lön, och det va tomt så det ekade i kylskåpet!
Sen upptäckte jag hur mycket annat som kommit efter i sommar, vi har ju inte haft någon semester och det märks. Jag har påbörjat renovering och målning av stuprännor, gräset behöver klippas, taket på garaget måste på och fönstrarna skulle verkligen må bra av en renovering! Men men vi får se hur mycket som hinns med!



//M

Kommentarer
Veronica

Ha, ha... stackare!!! Tusen grejer som man påbörjat, och sen helt plötsligt inser man att det vardagliga som städning, gräset och tvätten inte blivit gjort av sig själv... allt man blir klar med i projektväg har en kostnad: Kaos i huset :o)Du kan tänka dig hur det ser ut hos oss nu när vi gått in för målningen helt i 2 veckor ;o)

kram

2009-08-11 09:45:34
URL: http://vud.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0