Ont!

Japp! Idag har jag så himla ont i axeln och benen, det tar på en att spela brännboll när man inte gjort de sedan skolan! Speciellt när det sker i en hästhage me föl, bajs, ojämn mark och halt gräs....En mycket intressant blandning kan jag säga....=0) Ikväll skulle jag helst av allt vilja landa i soffan hemma, men eftersom jag fortfarande inte vet riktigt vad jag skall ha på mig på bröllopet på lördag behöver jag tåga igenom min garderob!!


Så här såg jag ut i håret i söndags på möhippan, funderar på något liknande till bröllopet!



Det här kortet är taget i söndags kväll, visst är Visby fint på sommaren!!!!



//M

Kommentarer
Annelie

Du är jättefin i håret på bilden, så kan du absolut ha det!

2009-08-06 21:18:21
Anonym

Tack syster! Jag såg förresten ditt mms, jag har hittat ett par skor nu, men behöver en väska som matchar, så det får bli en repa på stan imorgon!

2009-08-06 22:18:44
Veronica

Superfint!! Passar definitivt på ett bröllop :o)

2009-08-06 23:34:15
URL: http://vud.blogg.se/
Jonas

Snygg som alltid älsklingen!!

2009-08-07 08:15:59
Linda

Du är så fin i din lilla fläta vännen...och jo jag håller med, Visby är fin på sommaren!

2009-08-14 01:06:04
URL: http://lan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0