Jobb och bad!

Idag har jag varit i Sundbyberg på jobb, riktigt kul att få bryta vardagen med lite annat än de vanliga jobbet! Och dessutom fick vi väldigt mycket gjort. Tycker att det är så skönt att flyga, men tyvärr så har en liten typ av panikångest börjat visa sig vid vissa flygningar, men idag gick det bra. Hoppas bara att det går lika bra på den 12 timmar långa flygningen om ca 3 veckor!!

Sen när jag kom hem var det ca två timmar kvar på jobbdagen, för vid 19,30 hade jag bokat poolen och fick leka lite me syster, Johannes och Jonas (Love...=0) ) Och kvällen avslutades med lite biljard och vi vann!!! Snyggt jobbat J.

Imorgon jobbar jag sista dagen för den här veckan, i helgen vankas loppmarknad hemma hos oss (kolla tidningen på lördag!) Så har ni vägarna förbi så får ni kika in, vem vet ni kanske gör något fynd!!! På kvällen så är det kräftskiva med alla försäljare här och den nya bänken skall invigas!



Nu måste jag sova, men hoppas ni har det bra där ute i natten!

//M


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0