Helgen!

Det har blivit lite dålig uppdatering här nu, men det har och göra med allt jobb vi fått gjort hemma och hos pappa. Taket hos mamma och pappa har läckt in till och från när det har regnat och i helgen hjälpte vi pappa och Lasse att lägga om det. Äntligen får man hjälpa tillbaka lite, efter all hjälp vi fått av mamma och pappa me vårat hus. 
Mitt projekt var att måla skorstenen och "kragen" till den! Som tur va fick jag godkänt av papps...=0) Sen när mitt var gjort tog jag tag i vår smutsiga bil och gjorde en rejäl städning efter sommaren!
Våra buskar hemma fick sig en omgång och Jonas började jobba på en härlig bänk som skall snickras på altanen.
I helgen skall vi ha loppis och sedan kräftskiva hemma hos oss och vi behöver fler sittplatser, så äntligen får jag min bänk!!
Här kommer lite bilder från Vibble och det nylagda taket!!







Mamma hade marktjänst och lagade god mat och fika till oss hela dagarna!




Sen kan jag meddela att jag har en jätte trevlig överraskning ialla fall för mig!!!!! Kommer inom kort!

//M

Kommentarer
vibble

bra bilder och skorsten är super bra

2009-08-17 20:04:43
mjn

överrasking! KUUUUL! :)

2009-08-18 10:22:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0