Härliga helg!

Ja, den har varit riktigt skön! Va ledig i fredags och fick en del pyssel gjort! Det mesta har hamnat lite efter, men nu tror jag att jag har kommit ikapp! I lördags tog Jonas tag i stuprännorna som väntar på att bytas ut, och jag målade lite. Sen skulle vi iväg till Träkumla för inflyttningsfest/Kräftskiva till Johnny och Johanna, de va en riktigt kul kväll som slutade med massa dans på munken! Tack alla för en toppenkväll!
Ovanligt nog va jag riktigt pigg på söndagen, så jag och syster gav oss ut i skogen på jakt efter lite kantareller, ca 2 timmar senare åkte vi hem med ett halvt kilo svamp! På kvällen intog jag och J soffan och såg film, en mysig helg helt enkelt!

//M

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0