Härliga dagar

Ja det började ju me möhippa i söndags, Anna var riktigt raffig i sina kläder och gav verkligen allt! Det va en riktigt kul kväll, hon fick uppdrag under kvällen och då bla att ta kort på olika människor, och frågor som hon skulle svara på! På munken gav vi allt på dansgolvet och jag var genom svettig när vi gick hem! Tack alla för en kanon kväll!

Igår ringe syster och väckte mig och undrade om jag ville me på stranden, de blev tofta ett par timmar och en riktigt bra bränna....=0) Sen fick jag fika besöka av Linn, Hanna och Vidia. Meningen va att Pappa, syster, Johannes, jag och Jonas skulle åka ut me båten för lite fiske men det hade blås upp lite så det fick bli fotbollsgolf i stenkyrka istället och gud va kul de va! Jag och Jonas gick in på samma poäng och en massa myggbett, men man får ta de onda me de goda!








(Tack sys för att jag får låna dina bilder!)

Idag bär det av en sväng på stan då sys gjorde fina fynd igår och tipsade mig!

//M

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0