Flera dagar....

har gått sen jag uppdaterade, men vilka härliga dagar! I torsdags hade jag jobbat min sista dag för veckan och skulle ta en mysfika me Limpan, men det hela slutade med öl, vin och bailys me Limp och Camilla! På fredagen kände jag mig lite trött, men det fanns ingen tid för de då vi skulle ha loppis och kräftskiva hemma på lördagen och mycke som behövde fixas me! Och på kvällen kom Camy och Niklas me vin och ost! Blev en sen kväll de me men jätte trevligt!

Och så lördagen då! REGN!!!! Inte roligt att vakna till när man är laddad för loppis! Så det var bara att vänta och som tur va inte så länge! 10-14 va det full rulle i trädgården, sista timmen mellan 14-15 va det nästa dött! Det blev en del pengar och totalt har vi nog tjänat in 1 veckas boende i thailand!!!
Snabba ryck då festen på kvällen skulle färdigställas, mamma, pappa, Rune, Lena, Annelie och Johannes kom runt 18 och sedan va det lekar, kräftor och massa mera mat!!! Jag och Jonas landade i sängen kl 05,30 på söndag morgon så man kan verkligen kalla de för ett lyckat party!! Tack alla!



//M

Kommentarer
bjersander

lyckad fest , ni har gjort så perfekt

2009-08-24 18:56:27
Annelie

Toppenkräftis, tack tack!

2009-08-24 19:28:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0