Bye Bye.....

Skall vi inte säga riktigt än till bästa Hanna, men snart så åker hon faktiskt! Så igår träffades vi alla och drack lite vin hos Linn, och gick sedan vidare till Munken och åt & drack gott! De va en riktigt mysig kväll där vi äntligen kunde träffas hela gänget och bara prata och mysa, det blir inte många sånna tillfällen på sommaren, alla har så mycket planerat, men tillslut fick vi ihop en kanon kväll! Tack så jättemycket tjejer, jag hade verkligen en av mina bästa kvällar i sommar!

Och Nanna, jag kommer att sakna dig något ofantligt när du försvinner, men vi kommer ju att ses en del och det gäller faktiskt bara ett år! Jag hoppas att ni kommer trivas och att skolan kommer va allt du förväntat dig och lite till! Älskar dig skruttan!





Bilder från bröllopet kommer under kvällen, har inte tillgång till dem nu!

//M

Kommentarer
Linn

Tack! En jättetrevlig kväll!

2009-08-11 18:25:31
Hanna

Åh!!! jag är omnämnd i bloggen!

Tack så mycke, lätt en av mina härligaste kvällar oxå!

Älskar dig darling, to the moon and back! <3

//Nanna

2009-08-11 22:35:59
Marie

Det är väl klart gumman!

Love you even more!

2009-08-11 22:43:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0